חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

אורבן פארק ראשונים

אלעד ישראל מגורים החדשה

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

בשיווק

המיקום הטוב ביותר בראשון לציון

אלעד ישראל מגורים החדשה גאה להציג את אורבן פארק ראשונים: שכונת המגורים המגדירה מחדש את המושג אורבניות, במיקום הטוב ביותר בראשון לציון. בואו ליהנות מאיכות חיים במרחבים הפתוחים, מחיי קהילה עשירים ותוססים לצעירים ומשפחות, עיצוב עכשווי ומתקדם ונגישות לצירי התנועה המרכזיים.
זה הזמן ליהנות מחוויית מגורים אורבנית המתאימה בדיוק לצרכים שלכם. המתחם הירוק של אורבן פארק ראשונים סגור לתנועת כלי רכב, ומעניק גישה ישירה ובטוחה מהבניינים אל הפארק. בזכות תכנון אדריכלי מוקפד של מרחבים פתוחים ובטוחים תוכלו לבלות עם הילדים בחדר המשחקים, לרכוב על שבילי האופניים, להתאמן במועדון הכושר הפרטי, להכיר את השכנים ולבלות עם חברים.
נמכרו ואוכלוס 4 מגדלים בני 17 קומות, בשיווק 2 בניינים בני 8 ו-11 קומות.

אודות היזם: חברת אלעד ישראל מגורים החדשה מתמחה בבנייה של פרויקטים למגורים בישראל. החברה עוסקת בייזום, בהקמה ובבניית פרויקטים של נדל"ן איכותי הכוללים פיתוח סביבות מגורים חדשניות, ומגדלי יוקרה הנבנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מתחמי מגורים אלו מציעים שילוב של מגורים לצד שירותים עירוניים אשר השפעתם על רווחת התושבים גבוהה מאוד: מרכזים מסחריים, פארקים מטופחים, כבישים, תשתיות ומוסדות חינוך לילדי השכונה החדשה.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*