חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

בית בים

קבוצת נתיב

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

Coming Soon

פנינה נדירה על חוף הים

בית בים הוא בשורה מרגשת לאוהבי הים. הפרויקט שתוכנן בהשראת מסורת בתי החוף הצרפתיים, מעניק הזדמנות נדירה לחיות בריביירה הצפונית החדשה של ישראל.
למי שריח הים מעורר את חושיו, רחש הגלים הוא המוסיקה האהובה עליו והנוף הכחול והאינסופי הוא התגשמות כל חלומותיו - בית וים הוא המקום המושלם.
מתחם פרטי של מגורי בוטיק על הים, במיקום נדיר ממש על אחת מרצועות החוף היפות בישראל. אוהבי הים ימצאו בו פנינה מרהיבה וחד פעמית.
הפרויקט הוא חלק מתנופה אדירה של פיתוח והתחדשות שהופכת את האזור לריביירה החדשה של ישראל. דיירי בית בים ייהנו מסמיכות לטיילת החדשה, מתקני ספורט ומוסדות חינוך ונגישות למגוון אמצעי תחבורה כולל תחנת רכבת מתוכננת.
בית בים הוא פרויקט ייחודי הכולל 15 בנייני בוטיק בבנייה נמוכה של עד שלוש קומות. המתחם האקסקלוסיבי מייצר אווירת פרטיות ואינטימיות מושלמת. אופי הבנייה מעניק תחושה של בית פרטי על הים, בזכות מרפסות גדולות החובקות את הדירות ותכנון המייצר הרמוניה בין פנים וחוץ.

אודות היזם: קבוצת נתיב היא חברה ותיקה ורבת ניסיון. במהלך שנות פעילותה בנתה החברה אלפי יח“ד ושכונות מגורים בערים רבות בישראל וכיום היא בונה מעל 1,000 יח“ד בבית-שמש. הקבוצה נהנית מאיתנות פיננסית ומעניקה ללקוחותיה רמת ביטחון גבוהה, החשובה במיוחד בתקופות המאופיינות בחוסר יציבות כלכלית.
קבוצת נתיב שמה את הלקוח במרכז ונותנת דגש לאיכות דיור ברמה מעולה, עמידה בלוחות זמנים, יחס אישי ודאגה מתמדת לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*