חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

חביבה רייך 47-49-51

ש. גרינברג

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

Sold Out

חווית מגורים ייחודית

על רקע צבעו הירוק העז של רכס הכרמל, במרכז שכונת רמות רמז ממוקם פרויקט המגורים חביבה רייך.
חברת ש. גרינברג, אשר חרטה על דגלה חדשנות, אמינות ומקצועיות, ממשיכה ברצף ההצלחה ויוצאת עם פרויקט נוסף מסוג התחדשות עירונית במסלול עיבוי בשכונה.

פרויקט המגורים חביבה רייך מעניק יופי וחדשנות לשכונה הקיימת, תוך עיצוב אדריכלי אלגנטי, רמת גימור גבוהה מוקפדת ואיכותית והשמת דגש על אופי מגורים המאפשר חיי משפחה וקהילה בשילוב סביבה פסטורלית.
הפרויקט ממוקם בסמוך למרכז זיו ולמוסד הטכניון ובקרבתו מוסדות חינוך ושירותי ציבור שונים ברמה גבוהה. מיקומו הייחודי, המעניק לו נגישות גבוהה לנתיבים והגעה למקומות מרכזיים בעיר וסמיכותו למוסד הטכניון, הופך את הפרויקט ליעד מגורים אטרקטיבי עבור אוכלוסיית הסטודנטים והמשפחות הצעירות.
בפרויקט, עיצוב אלגנטי וחדשני, לובי כניסה מרהיב ותמהיל דירות רחב.
מיקומו המרכזי, נוף הכרמל הנשקף וסטנדרט הדיור והבנייה הופכים את הפרויקט כפתרון המושלם עבור אלו הרוצים ליהנות ממרכזיות ואיכות ללא פשרות.

אודות היזם: חברת ש. גרינברג הינה אחת מהחברות המובילות באזור הצפון ובעלת יכולת ייצור של כ- 920 יח”ד לשנה.
לחברה התמחות מיוחדת בביצוע פרויקטים של התחדשות עירונית ותמ”א 38.
פרויקט הדגל של החברה הינו פרויקט התחדשות עירונית של רחוב חביבה רייך, חיפה שרק בו לחברה יש 9 פרויקטים בשלבי ביצוע שונים בהיקף של 520 יח”ד.
החברה מצטיינת בתחומה ומובילה בדירוג מדד התחדשות העירונית של חברת מדל”ן באזורי חיפה כמו כן, זכתה לדירוג החברות היוקרתי Dun’s 100 והוכתרה כאחת החברות המובילות בשוק.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*