חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

מתחם מכבי יפו

אלעד ישראל & לוינשטין & צמח המרמן

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

Coming Soon

עיר אחת. אהבה אחת

מתחם מכבי יפו העתידי משתרע משני צידיו של רחוב נחל עוז במיקום מנצח,
קרוב לנתיבי איילון ולצירי תנועה מרכזיים , לשדרות ירושלים ולתחנת הרכבת הקלה של הקו האדום, ובמרחק הליכה קצר מנמל יפו ושוק הפשפשים.

אודות היזמים:
חברת אלעד ישראל מגורים החדשה- (לשעבר חברת "דנקנר השקעות") מתמחה בבנייה של פרויקטים למגורים בישראל. החברה עוסקת בייזום, בהקמה ובבניית פרויקטים של נדל"ן איכותי הכוללים פיתוח סביבות מגורים חדשניות, ומגדלי יוקרה הנבנים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.
מתחמי מגורים אלו מציעים שילוב של מגורים לצד שירותים עירוניים אשר השפעתם על רווחת התושבים גבוהה מאוד: מרכזים מסחריים, פארקים מטופחים, כבישים, תשתיות ומוסדות חינוך לילדי השכונה החדשה.

קבוצת לוינשטין- מובילה את ענף הבנייה כבר למעלה מ-70 שנה. הקבוצה הינה חלק מתאגיד ציבורי של חברות הנדסה, בניה ונדל”ן. החברה בונה ומשווקת דירות חדשות במבחר פרויקטים מובילים ברחבי הארץ. הפרויקט יבוצע ע”י חברת לוינשטין נתיב אשר נמנית על החברות בקבוצת לוינשטין ולה נסיון רב בביצוע פרויקטים מורכבים. המכנה המשותף לכלל החברות בקבוצה: יצירת חוויית מגורים אופטימלית של איכות חיים על ידי תכנון מתקדם, אדריכלות עכשווית, בנייה איכותית ורמת גימור גבוהה.

צמח המרמן- הינה חברת בנייה שמניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך של תל אביב ונחשבת לאחת מחברות הנדל"ן האיכותיות והמהימנות בישראל. החברה עוסקת בעיקר בתחום הייזום והביצוע של פרויקטים גדולים למגורים, משרדים ומסחר, וכן בביצוע פרויקטים נוספים לחברות מובילות במשק הישראלי בשיטת “Turn-Key Project". הפעילות היזמית של הקבוצה מתמקדת במגורים עממיים ויוקרתיים וכן בבניית שטחי היי-טק, מסחר, משרדים ותעשייה.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*