חפשו דירה
לייעוץ משכנתאות Elder Accessibility

סביוני עיר היין

דניה

 
שתפו אותי Facebook WhatsApp Mail
לוקיישן בבקשה Eldar Location

SOLD OUT

לכל שכונה יש את הסביון שלה

מתחם סביוני עיר היין מציג תפיסת מגורים חדשנית, מעוצבת ומרווחת עם עיצוב פנים מוקפד, חללים ציבורים מפוארים ומרווחים, פיתוח סביבתי מרשים, חניות עיליות ותת קרקעיות.
הפרויקט תוכנן תוך מחשבה ליצור לדייריו מרחב מגורים איכותי ויכלול 7 בניינים בני 13-19 קומות, בסמיכות לפארק ולשדרה ירוקה, לצד שירותי קהילה מתקדמים, מוסדות חינוך מתפתחים ולכל מה שיש לשכונה החדשה והמדהימה להציע לדייריה.
הפרויקט ממוקם באזור השקט של שכונת עיר היין, בין שדרה רחבה לפארק ירוק, קרוב לקריות החינוך החדשות ובמרחק הליכה קלה ממרכזי הקניות והבילוי של השכונה. הפרויקט נהנה גם מנגישות קלה, נוחה ומהירה לכבישי היציאה מהשכונה המתחברים ישירות לצירי התנועה הראשיים.

שכונה חדשה בצפון-מזרח אשקלון, שכונה צעירה - עיר היין.
גולת הכותרת של "עיר היין" הוא פארק היין, פארק עירוני חדש ענקי בן 450 דונם, אשר ייבנה בצמוד לשכונה, בחלקה המערבי, ויאפשר למשפחות איכות חיים לצד ריאה ירוקה.
שכונת עיר היין עצמה כוללת שטחים ירוקים רבים, לצד קריות חינוך, מתחמי פנאי, קניות, תרבות ואזורי תעסוקה.
החשיבה הרבה שהושקעה בתכנון עיר היין, מתבטאת בפיתוח סביבתי מתקדם אשר יבטיח לתושביה איכות חיים גבוהה במיוחד. השכונה תעניק לתושביה מגוון רחב של שרותים קהילתיים כולל קרית חינוך חדישה, בתי ספר וגנים הנבנים במיוחד עבור דייריה. כמו כן, מתוכננים לקום בשכונה מרכזים קהילתיים, מרכזי העשרה ומוקדי קניות ופנאי.


אודות היזם: דניה חברת הבנייה והתשתיות מהגדולות בישראל, מזה עשרות שנים, מטביעה את חותמה על תצורת הבנייה בישראל, באמצעות מגוון רחב של פרויקטים מרשימים ומורכבים, לרבות בתחום התשתיות הלאומיות, הקמה של שכונות מגורים יוקרתיות, כמו גם במרכזים מסחריים משרדים משוכללים. כל זאת מבצעת קבוצת דניה תוך הפגנת יכולות יוצאות דופן לתכנון וביצוע פרויקטים מורכבים, המשלבים מצוינות ניהולית והנדסית, שיטות בנייה מתקדמות, הקפדה יתרה בנושאי בטיחות ומתן איכות ושירות ללא פשרות.
דניה מקפידה על בנייה איכותית למגורים, המהווה גרעין פעילות מרכזי ומקור גאווה לחברה. החברה פועלת בשיתוף פעולה מלא עם יזמיות הנדל"ן המובילות בישראל ומשרתת נאמנה עשרות אלפי דיירים מרוצים.

הפרויקט סיקרן אותך? נשמח להרחיב

אנחנו עונים מהר. נסו אותנו




    להתקשר זו גם אופציה מעולה

    3306*